placuszki bananowe pyszne i zdrowe

Dziś postanowiłam podzielić się z Wami przepisem na śniadanie, łatwym, szybkim i zdrowym. Czego chcieć więcej…? Poza tym dzieci wciągają placuszki, aż im się uszy trzęsą, a to w zestawieniu z łatwe, szybkie i zdrowie, to już układ idealny.

Zatem jak sprawić, żeby śniadanie pełne witamin znikało z talerza w oka mgnieniu?

Musimy posiadać:
1 banana
2 jajka
4 łyżki płatków owsianych

Tak, tak tylko tyle! Zazwyczaj taki zestaw produktów posiadamy w domu. Do tego przydatny będzie również mikser kielichowy, lub blender, ponieważ wszystko to powyższe razem miksujemy.

Chwila moment i już uzyskujemy jednolitą masę, którą wlewamy łyżką na patelnię, rozgrzaną z niewielką ilością tłuszczu. Uwaga, placuszki szybko się rumienią, więc lada chwila przekładamy je na drugą stronę.

I gotowe! Zdejmujemy z patelni i podajemy 🙂

Z dodatkami (np. jogurtem, czy dżemem), lub bez. Same w sobie są pyszne i słodkie (a bez cukru!), nawet na zimno, zatem nadają się do zabrania ze sobą na wycieczkę.

Z podanych składników wychodzi mi kilkanaście (ok. 12 sztuk) placuszków. Uwaga, bo znikają w oka mgnieniu! 😉

Smacznego!

4 myśli nt. „placuszki bananowe pyszne i zdrowe”

  1. Też takie kiedyś robiłam 😀

    Warto też je udekorować pokrojonymi owocami, orzechami, wiórkami kokosowymi albo płatkami migdałów – samo zdrowie 🙂

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *